Monday, August 27, 2007

there's no FUN in Fundamentalism

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Disclaimer: ovaj post nema nikakve veze ni sa norveskom ni sa googlom. Citajte dalje at your own peril.

I tako je dosao i ovaj, najbolji vikend od svih vikenada. Potrosio sam neprijatno veliku kolicinu para i dobio kartu za Pstereo. I bilo je fantasticno!

Dan prvi - I am From Barcelona i Ladytron. I am from barcelona su imali NAJBOLJI live nastup koji sam ikada video. Pada kisa, 7 stepeni napolju, nebo sivo, a 1000 ljudi u publici se igra ogromnim loptama za plazu i balonima, dok debeljuskasti lik obucen kao meca dobric mase po bini, a ostalih 20 clanova benda vriste, sviraju, ponekad pevaju i bacaju tone konfeta okolo. A pevac, u pauzama pevanja, crowd-surfuje na ogromnom kitu na naduvavanje O.o

Ladytron je bio... ok. nothing special

A onda. Subota vece. mozda 3 stepena napolju (morao sam da obucem dva tanka duksa, debeo duks i jaknu i sal. I bilo mi je zao sto nisam poneo kapu i rukavice...)
Ali, kada su NOFX poceli da sviraju, odmah je postalo toplije :D





Definitivno jedna od najboljih svirki u mom zivotu. Setlista je prilicno standardna... highlights - otvorili sa Dinosaurs Will Die i jednom od najvecih sutki koju sam ikada video. Nastavili sa Murder the Government, pa Sticking in my Eye, Franco Un-American, The Perfect Government, nesto novih stvari(There’s No Fun in Fundamentalism), pa gomila starih dobrih budalastina (Linoleum, Idiot son of an asshole, medley pesama koje traju manje od jednog minuta,...).
Zabavni citati:
"Who's the best punk band in the world?
NOFX!
No, you suckers. it's bad religion! Who's the second best?
RANCID!
That's right kids. Now here's a rancid song!"
Posle pesme:
"The good news is that we have 12 songs left on the setlist. The bad news is, they're all rancid songs!"

Naravno, na bisu su svirali Don't Call Me White i Kill All the White Man (kao i uvek, izgleda).
"Ok, so, guys, you are the whitest fuckers we've ever seen. You think americans are white, but, fuck, you guys are so white that even after going to get tanned, you're still whiter than the americans. So these songs are dedicated to you!"

Eto. bilo je divno. Nije mi zao silnih para (mada, moram priznati da sam za dve veceri popio samo jedno pivo. 600 dinara je malo mnogo za 0.5l pive. )

Eto, odo' sada radit dok vi umirete od ljubomore :D

1 comment:

jelena said...

hi, there

...nikako da napravim nalog na google...evo me sada...

drago mi je da se lepo provodis i sa kisom, pivom nofx-om,...

i ovde su ljudi happy, neki idu u Budimpesu na nofx,...za par dana,

stay cool['ladno]

hugs, from the land far away