Wednesday, September 5, 2007

Long time no write

Eto, toliko sam se zaradio i izzapijao da sam zaboravio da blogujem :D

A da vam pravo kazem - i nemam sta pametno da kazem. Ucim. Citam. Radim svaki dan od 9 do negde 7-8 uvece. Borim se sa C++-om i pythonom i google-specificnim kodom. Izlazim sa nekim cool brljavcima koji me napijaju svaki vikend. I tako... Nothing much.

Nesto se suska po kancelariji da ce mi koleginica prerezati sve fotke sa aparata na neki cd, pa ce mozda biti nekakvih fotografija uskoro. Ali nista ne obecavam...

Pa, nemam sta vise da pricam. Ooooh, osim da podelim sa vama nesto revolucionarno: PRESTALA JE DA PADA KISA! VIDEO SAM SUNCE! SUNCE!

Oh, da, naravno - bio sam i na velikom, pravom skandinavskom zlom metal koncertu. Bilo je mlogo, mlogo zabavno. I imali smo pijani maskembal pre toga, tako da smo na koncert isli... vrlo veseli. :D A posle smo igrali (i pijani i trezni... to je trajalo saaatima) Guitar Hero! Joj kako ce to biti prva stvar koju cu nabaviti kada dodjem nazad (Ovde igre, a nazad konzolu na kojoj cu da ih sigram...)

A za vikend - Road trip! Idem u Oslo!

Toliko od mene danas. Valjda ce me mrzeti vise da pisem.

1 comment:

Alex said...

i onda kazu da google ne izrabljuje svoje radnike :D

ovde u novom sadu je isto promenljivo vreme.. prosle nedelje je bilo +40, a danas je oko 10 stepeni. na kopaoniku je sneg 10 cm:)

vidim da ti dobro ide tu.. lep provod ti zelim ;)