Saturday, August 18, 2007

Vikend!

Sto mi jos uvek nista ne znaci.
Jos uvek nisam poceo da radim, jos uvek nemam svoj racunar i smaram se do neba...

Higlights prethodna dva dana:
U cetvrtak je padala kisa. Googlovci su me zvali na rucak (insistiraju da se nasa kancelarija zove ili Troogle ili Googleheim. Meni se svidhaju oba :P), pa smo jeli neke razne pice, koje norvezani ne jedu sa kecapom, vec sa nekim sosom od belog luka i cega sve ne O.o Posle toga su me pozvali na partiju Wii tenisa u parove i bilo je predobro! Jasno mi je zasto Wii brzo postaje jedna od najprodavanijih konzola na svetu. Anywho, moj mentor, Peter, i ja smo, naravno, pobedili drugu dvojicu (Frederik i Eirik, mislim), pa smo se razisli na svoje strane.
Posle toga sam odlucio da peske odem kuci, izgubio se negde oko Rosenborg stadiona i onda je, iz neba koje se taman ocistilo i pocelo je da sija sunce, krenula provala oblaka sa gradom. A sunce nije prestalo da sija O.o

Juce je bilo manje eventful. Upoznao sam neke zabavne geek-ove i igrao se Settlers of Catan i Cosmic Encounters-a sa njima i, naravno, OPET pokisnuo. Mislim da cu poceti da isticem dane kada kisa NIJE padala, umesto samo kisnih dana...

Veceras ce isto biti zabavno - Housewarming zurka kod drugara od drugara! Novi i nepozati ljudi! Gubljenje po gradu (i po kisi, da ne zaboravim) u nadi da cu naci tramvaj/stici kuci pre svitanja! :D

Vas pokisnuti norvezanin (Googleheimer? Troogler? stagod.)

2 comments:

Galahad said...

Troogle Googleheimer :) Zvuchi kao dobro ime za neki AD&D :P

Zvuchi kao idealni posao za mene, pichish igrice, nishta ne radish, i kisnesh... Dobro, kisnuti nije zanimljivo, al' shtagod :)

Unknown said...

A da nadavis kabanicu ili kisobran?
Uzivaj...
;)