Monday, August 20, 2007

Prvi dan!

WOW!

Nemam stvarno dovoljno reci da opisem ono ludilo. Samo wow...

Na vasu veliku zalost, zabranjeno je fotkanje mesta i ne smem bas da pricam detalje o tome kako i sta funkcionise. Ali mogu sa vama da podelim par detalja...

Operativni sistem u kojem se radi je Goobuntu :D Jezik u kojem cu izgleda raditi je (GASP) C++. Ono sto cu tacno raditi je kinda confidential, ali mogu da priznam da je neverovatno cool.
Radno vreme nije fiksno "od 9 do 6", vec uopste nije problem doci malo kasnije - ionako niko ne ide kuci pre 7. A, kada sam ja otisao, u 7, jos uvek je bilo bar 5 ljudi koji su ostali u kancelarijama.

Sledecih nedelju dana je, inace, moj period upoznavanja sa sistemom i upoznavanja sa problemom koji mi je postavljen - tj. sledecih nedelju dana, ja idem na posao u 9, citam do 7-8 uvece, i onda kuci na spavanje, da procesiram procitano :P

Cirih! Ici ce se u cirih u oktobru/novembru, na redovnu veliku konferenciju intern-a! Mnogo se radujem tome...

Hmm, sta jos. Hajde jos koji remark vezan za celu tu sigurnost i nemogucnost pricanja o poslu - svi zaposleni imaju pristup ogromnom internom sistemu, koji se sastoji od velikog broja cluster-a dokumenata. Ovde moze da se vidi SVASTA, te nam je prvi dokument koji vidimo (kada krenemo da istrazujemo) tekst o tome kako bilo sta sto procitamo na datom sistemu ne sme da izadje iz kancelarije. Cak imaju, u jednoj posebnoj sobi, veliku kantu za "confidential papers". NISTA sto je confidential ne sme da zavrsi van te kante. Or else. O.o

Jos neke neconfidential stvari - igrali smo Wii tenis i fusbal (na stolu, ne wii fusbal) i mnogo se dobro zabavljali. To su nam bili zvanicni sastanci vezani za moj projekat :P Otkrili smo da je espreso masina na 4. spratu strategijski postavljena izmedju frizidera sa hranom, stocica sa lesnicima i orasima i cimesvene i vrlo blizu pikada, kutija sa legom i silly putt-y kontejnera. A, kada smo kod silly putty-ja, Google ima svoju brand-named "glinu" - Goo, koja menja agregatna stanja u zavisnosti od toga kako se manipulise. Jedna od onih stvari koja skoro tece kada je niko ne dira, kao guma/zvaka je kada se gnjavi, a kada se brzo/jako udari, ponasa se kao da je cvrsta i moze cak i da se slomi na komade. :D

Eto. Dosta. ide sada pava. treba ustati sutra raaanoooo...

2 comments:

Galahad said...

Aaaaaaaaaa... Prokletnici... A bash sam se nadao da tju da vidim koju fotku i da chujem poneshto interesantno... Ali nevermind, ionako sam i mislio da je Google kao Pentagon, samo na kvadrat :) Za Goobuntu sam chuo da koriste, i bash sam se odushevio :) Pitaj ih da li planiraju da naprave javno dostupan taj Goobuntu, ili je to samo njihovo... I donesi nam malo Goo-a :)

Anchi said...

kme :( ocemo slike... kupi neki iparat nevidljivi i fotkaj i poshalji samo meni na mail...buhahaha :D

ljubim