Thursday, August 16, 2007

Dan cetvrti. nothing new to add

Juce sam doziveo naaajsmorniji dan na svetu. Kao da sam u srbiji, samo sto svi pricaju engleski. Dakle, morao sam da se pojavim u policiji da se prijavim i dobijem licnu kartu. Zvuci jednostavno, zar ne? Pa, ne bas. Policija se otvara u 10. Ja sam stigao negde oko 10:20 i dobio broj 771. Ispostavilo se daje pre mene doslo okruglo 170 studenata. I tako, seo sam, citao, slusao muziku, prosetao se do obliznjeg trznog centra, vratio se i, najzad, stigao na red u 3 popodne. Uzeli su mi pasos (dobicu ga nazad u sredu) i rekli "oh, da, molimo vas da obavite test na tuberkulozu i x-ray pluca u roku od tri nedelje, inace cemo vas deportovati" O.o I, jos su me obradovali sledecim: "ne, ono sto su vam rekli u ambasadi je pogresno, vasa boravisna dozvola traje 4 meseca. Aplikacija za produzenje boravisne dozvole traje 4 meseca. Have fun!"

No, sa tim gotovim, svratio sam do kancelarije, dogovorio se za pocetni datum (ponedeljak) i saznao da propustam ogromnu konferenciju google intern-a u Cirihu, ali da cu ici na sledecu, kroz par meseci. U ponedeljak im taman stize i poslednji intern za ovu godinu, pa su isplanirali neku fancy vecericu da to proslavimo. lepo.

A, kao da vam nije bilo dosta mog rambling-a, evo i nekoliko zanimljivih i korisnih informacija o norveskoj:

1 - Norveska je skupa. JAKO skupa. Bio sam kao pripremljen za to, ali stvarno je sok kada pola litre soka platite 250 dinara. Norevska je actually toliko skupa da mladi SVE narucuju preko neta - racunare, svu drugu elektronsku opremu, odecu i stagod drugo mozete da zamislite. Izgleda da, cak i posle placanja carine/poreza, cene ispadnu manje nego ovde u radnjama.

2 - Vreme ovde nije normalno. u ponedeljak je bilo prilicno toplo, sa par pljuskova. U utorak je CEO DAN padala slaba kisa, vise je licila na maglu nego na kisu, ali je u isto vreme, ceo dan sijalo sunce i bilo je toplo O.o Juce je ceo dan samo padala kisa, dok za sada izgleda kao da ce danas mozda biti sunca (da, juce se isto uopste nije videlo od oblaka. ceo dan. dugacak, dugacak dan)

3 - da li sam spomenuo koliko je sve ovde skupo?

E, najzad sam uspeo i sebi da dosadim. Idem malko, zvali su da se igramo wii-ja na pauzi za rucak u kancelariji :D

2 comments:

Unknown said...

Ow, kakav pad morala :/
Glavu gore bre! Kad obavis to sa pandurima i doktorima sve ce biti ok.

Uzivaj! Lep pozdrav (:

Galahad said...

E... Nemoj da zaboravish da napomenesh koliko je sve skupo :)