Monday, October 22, 2007

nisko sunce...

Danas sam doziveo... sok.

Sinoc, kao i svako vece, namestim budjenje za 7:30. Opustencija, taman imam vremena da se razbudim i razvlacim po krevetu pola sata. I, tako, zvoni telefon, zvoni i budi me, ja onako, prozmirim na oci... a ono mrak. Noc. Podignem telefon do ociju, lepo pise 7:30... Pogledam kroz prozor, a ono, nebo sivo, skoro crno. Protrljam oci, u nadi da ce pomoci, pa opet proverim vreme... 7:31. Malko sam panicno ustao, gurnuo glavu kroz prozor i, stvarno, noc nad gradom. sva svetla upaljena, maglica, samo je malko iza planine nebo onako, svetlije plavo...
Hajde, sta ja znam, odem da se istusiram, operem zube i, tek kada sam se vratio, oko 8:15 je sunce stvarno izaslo.

A Daylight Saving je jos uvek u toku. Vec zamisljam sta ce biti kada pometimo satove unazad 4. Novembra... izlasci sunca u 10-11 pre podne, i zalasci oko 3-4... I onako vec sada dan traje kratko - od 8 do 6 popodne... nekako mislim da ce biti strasno kada dodje prava zima i pravi zimski dani.

Druge zabavne vesti - Ne umem ni da opisem koliko je cool kada, popravljajuci jedan deo aplikacije, drugi deo potpuno prestane da radi bez ikakvog objasnjenja i razloga. Strahota. I jos uvek nemam pojma sta se desava.

Oh, inace, u Novembru, ocekujte novu vrstu bloga - Ivan otkriva kako je to biti sirotinja u norveskoj! Po trenutnoj proceni, potrosicu 2/3 plate PRE nego sto novembar pocne (platu dobijam sada, u cetvrtak). Moram da priznam da ce da bude strasno ali zabavno. A i imacu sexy 400D da me greje nocu, dok se tresem od gladi i hladnoce :D

EDIT: Weather Underground kaze: Izlazak sunca: 8:23, zalazak: 5:36! O.o strahota. Sutra je dan kraci za 7 minuta!

5 comments:

Mrnja said...
This comment has been removed by the author.
Mrnja said...
This comment has been removed by the author.
Mrnja said...

Postovanje,

Pozdravljaju je Vlaisavljevici, svo 3, Tata i ja, da ja, Sima.

Nadam se da ti je lepo i hladno i da slusas puno grymm trve nekro frostbitten Bljak Metala po cemu je Norveska poznata, i da svakodnevno ides da palis crkve.

U svakom slucaju, neka ti bude lepo.

E nesto me drndao fajerfox pa sam zasro 2 komentara, pa sam ih pobrisao i ovaj napisao k'o co'ek.

Odpostovanje.

bubikopf said...

Samo ti uzicaj macak u belim nocima.. E jesi blesav.. A kad god se ubedacis, samo se seti stare mudrosti: Najbolja stvar kad se ujutro probudis je saznanje da te Chuck Norris nije ubio u snu :D :D

Ivan Dervisevic said...

uf. na zalost, jos ni jednu crkvu nisam spalio. nisam tr00 enough... Ali neka, ima vremena :D