Monday, October 15, 2007

a hipster is you!


Wooo! retro crvene adidas sexy patike! I to po nenormalno niskoj ceni! Jeste da ih po ovoj kisi necu skoro nositi, ali, cim sam ih spazio, odmah sam ih ugledao i znao sam da moram da ih posedujem!












Sta....



Jel' treba jos nesto da pisem?

Hajde... kao... mozda. Najzad sam se navikao na posao, ali je pocela da me hvata druga vrsta panike - vreme je doslo da pocnem da pisem prijave za poslediplomske! Na zalost, uspeo sam da propustim rok za sexy sexy Machine Learning & Statistics joint PhD program na Carnegie Mellon-u, no, uvek je tu sledeca godina (a i stigao bih da se prijavim, da nije glupavih GRE-ova na koje sam potpuno zaboravio... moram to uskoro da obavim). Tako da mi ostaju samo evropske (i, teoretski, mozda azijske) skole za sledecu godinu. Bice valjda dovoljno :P

2 comments:

jelena said...

kako su slatke;p

taman kad se vratis bice toplo, pa ces ih nositi:na Becarcu, da ti pesak udje u charape:(

poz iz NSa od Tee Jay-mene[znas tvoja drugarica, cisto da ne zaboravis]

cherry pie said...

joj ,tike su jako slatke!
ne bih uspela da se kontrolisem ja bi ih i po kishi nosila :)