Thursday, September 6, 2007

Wolf 357

[upozorenje: ovo nece biti zanimljivo ne-geekovima. Ako nemate pojma o cemu pricam, samo ignorisite post.]
Heh. ova nedelja na poslu se laghano moze nazvati:

Kako su se norvezani izborili sa Borg-om.

Kratko objasnjenje: Nasa aplikacija koja radi menadzment resursa se, naravno, zove Borg. A mi imamo strasnih problema da asimiliramo nase stvari u borg kolektiv u nasem datacentru (ne, ne salim se. Operacija dodavanja borg config-a za neku aplikaciju se zove asimilacija, a cluster masina se zove kolektiv.)

I, eto. Danasnji izvestaji su bili pretezno "borim se sa borg-om. ne mogu nista pametno da uradim. nece da asimilira nista, ili, ako asimilira, onda sve prestane da radi."

Just thought you should know.

3 comments:

jelena said...

o iwane, ovde je jaaako hladno.

sada smo mi u Norveskoj, a ti...na maskembalu.

PS:umro Pavarotti;(

mythdancewine said...

Des bre dervis, Sale ovde!
Vratih se pre par dana sa napijanja u Ankari i bas me veseli tvoje blogovanje, nekako mi tesko da se asimiliziram u jesenje vreme a ako je tako i u Norge onda mi je lakse.

Bio sam jucer na Toolu i bilo je fantasticno, moz pretpostaviti. Samo sto nista nisu svirali sa Undertowa, my favourites... Nego, nemam nista pametno da ti kazem, samo da znas da od sad i ja pratim blog i potvrdno klimam glavom na sve tvoje opaske o skandinavcima, it's all true.

Idem sad na jedan Nachmittagscafe sa Anjom, mozda te budemo ogovarali.

Ziv bio i pazi da te ne progutaju kitovi,
Sale

ps. imam neki defektni username, od grupe iz turske, da znas da sam to ja

Unknown said...

U star trek-u borgovi nikad nisu imali takvih problema